baby billie x 2.


har varit hemifrån en sväng. först hem till moster och passa pojkarna en liten stund. och sen hem till mamma på middag. plus att mamma hade sagt att hon hittade två my little pony på loppis igår - så självklart kunde jag inte hålla mig. hon var säker på att en var äkta hasbro. och visst stämde det;



hon hade nämligen hittat en baby billie (första bilden). och baby billie tillhör mitt favorit-set best friends ponies. nu har jag två exemplar av baby billie (andra bilden), men jag har inga planer på att sälja någon av dem. visserligen är den som mamma hittade klippt i både man och svans. men det gör mig inte alls särskilt mycket - det är bara att rehaira. det får bli ett framtida projekt helt enkelt.

jag har petat ner klockan 20.00-medicinen i magen och ska strax göra mig en kopp viol-te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0