ändrade planer.


okej. jag hoppar apoteket idag. har seroquel så att det räcker t.o.m. tisdag, så jag kan lika gärna hämta ut dem på måndag. har psykolog då, så jag har ändå vägarna förbi apoteket.

jag har nämligen noll ork. plus att jag vill diska och plocka i ordning här hemma innan det är dags att promenera bort till moster för att "fira" midsommar. gillar att komma hem till ett hem som är i ordning helt enkelt. en bäddad säng, ingen smutsdisk och inga kläder på golvet.

sirikatten ligger i badrummet och sover och jag ska strax göra mig en kaffe. och ta några bloss på balkongen. livet blir mer behagligt om en lever i lagom takt. jag pallar inte stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0