älskade kattkorven.


igår kväll somnade jag med näsan intryckt i sirikattens päls. det verkar som om att även hon gillar de nya huvudkuddarna. hon sover på sin kudde nästan hela nätterna. det är helt underbart att ha kattkorven i sängen. det blir så mycket lugnare i mig och jag kan somna avslappnad.

jag vaknade runt klockan 09.00 och stäckte mig efter boken - lilla stjärna av john ajvide lindqvist. läste drygt en timme och sen lämnade jag sängen för kaffe och cigarett. och nu sitter jag här i soffan. är rätt orolig i kroppen och känner rastlösheten krypa i ryggraden. orka.

funderar på att kolla om det finns någon ledig tvättid idag (alt. i morgon). vore skönt att få tvättat. innan det blir massor av smutstvätt. vi får se.

nu blir det iaf en till kopp kaffe och days of our lives. yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0