20.01


och konsten att skräpa omkring i en lägenhet.

nu vill jag att dagen ska ta slut. får ingen ordning på någonting. humöret svänger och äckelångesten gör sig påmind då och då. jag försöker att sysselsätta mig - men när orken och motivationen sviker så finns det inte så mycket att göra. jag har plockat in disken och vattnat alla krukväxter. druckit pinsamt många koppar te och svenssonmediterat på balkongen. mer än så verkar det inte bli.

jag tänker mycket på alla minnen och ibland undrar jag om de verkligen är på riktigt. tänk om det är en hjärntumör som fuckar upp min hjärna. och vad skulle i såfall vara värst.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar undra samma sak, det du skriver om minnen.

Har allt verkligen hänt, har jag en hjärntumör eller livlig fantasi?

Jag hatar när tankar och minnen attackerar från alla håll!

Vi får hoppas vi vaknar ur mardrömmen snart..



Kram, pepp och kärlek vackra du! <3

2011-06-25 @ 21:28:23
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: jessica

när jag tänkt på någonting för mycket så känns det som det är något jag bara hittar på, jag blir osäker på verkligheten :/



var stark <3

2011-06-25 @ 22:09:13
URL: http://diisorder.blogg.se/
Postat av: Lo

Det hade varit fint om det inte var så.

Verkligheten är för hemsk ibland.

2011-06-26 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0