vad göra.


njuter av det gråa regnvädret. det är skönt att få slippa den kvava luften för en stund.
lite synd är det väl om festivalarna - aldrig särskilt guld med en regnig festival.

jag dricker dagens första kaffe och funderar på vad jag vill göra med den här dagen. skriva brev och hinka kaffe är alltid fint. men har egentligen noll inspiration till att skriva just brev. så det får nog bli korsord. eller rota fram en film.
just nu håller sig ångesten och äckelminnena på avstånd och då vill jag försöka pyssla med saker som annars inte fungerar särskilt bra i kombination med ångesten.

vi får se. jag har ingen brådska. det är rätt fint att bara sitta här i soffan med smutsigt hår.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ Foto Tankar Känslor]

Det är skönt att bara vara sådär och inte riktigt ha något planerat heller. an behöver sånna dagar.



Har du några bra filmer förresten som du kan rekomendera?



Hur mår du nu?

Ja, just ja....du borde skriva en bok. Det är bra på alla sätt och så skriver du bra med!



Kram

2011-07-14 @ 15:01:11
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0