ryggvärk, sovmorgon och kaffekaffekaffe.


jag tvingade mig själv att ta sovmorgon idag. det är så jävla trist att gå upp tidigt och sen bara sitta och stirra. kattkorven gjorde mig sällskap i sängen - så vi låg och småslumrade tillsammans i någon timme så där. lämnade väl sängen runt klockan 12.00.

nu några koppar kaffe senare; jag har slängt i mig klockan 14.00-lyrican och (hör och häpna fia) jag har tagit på mig ett par byxor. ryggen småvärker när jag rör på mig, så jag avbokade morgondagens psykologtid. suck. men jag vet hur min rygg fungerar och därför valde jag att avboka tiden redan idag. för ryggen är trasig i några dagar innan den blir bättre.

asch. jag bara svamlar. jag gör mig ännu en kopp kaffe och ger ångesten fingret.

Kommentarer
Postat av: fia.

Haha, mitt ultimatum gav visst rätt effekt. ;) Nu har jag magväska, ska slappa lite nu, fy vad mycket folk på stan trots att det var relativt lite. :|

2011-07-28 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0