ponies, kaffe och kattkorven.


åh. jag har haft en fantastisk dag hemma hos finpralinen nicole och gullehunden frank.
vi har pratat en massa, druckit kaffe och varit ute på promenad.

och mamma ringde och sa att hon hade en liten present till mig. yey. hon har varit på loppis idag och där hittade hon my little ponies plus playsetet grooming parlour. mamma blir så glad när hon hittar saker till mig och jag blir lycklig själv varenda gång hon fyndar.



kvällen ska jag spendera här i soffan.
kanske dricka lite koffeinfritt kaffe ute på balkongen tillsammans med fina kattkorven.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att läsa om din dag!

Å vilken fin present, jag blir sugen på att samla på något själv.

Förut samlade jag på badankor. Kanske man ska ta upp igen

Eller grodor, de är ju så söta!

2011-07-09 @ 20:57:54
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0