oro, psykolog och några koppar kaffe.


det var inte särkilt svårt att vakna idag. och nu har jag även kaffe i magen tillsammans med morgonmedicinerna. jag får skjuts ner till stationen, så jag behöver inte alls stressa.
försöker att inte tänka för mycket på psykologtiden - jag har en tendens att vilja prestera och då sitter jag här hemma och oroar mig inför samtalet. tänker att jag måste ha något relevant att prata om plus att jag försöker att inte nämna honom alltför mycket. för att visa känslor är för mig rätt främmande. puh. och jag är rädd för hur ord om honom kan påverka mig.

en till kopp kaffe och några bloss på balkongen får det bli.
puss till alla nyfunna vänner och puss till er som har hängt med ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Mariesan

Jag känner igen det dära med att man bara Måste ha nått och komma med på samtals tiden för man känner sig så värdelös annars. Jag har ett anteckningsblock där jag under veckan skriver upp saker jag kan ta upp saker och prata om men ändå brukar jag ha svårt att ha saker och prata om tiden ut om det inte hänt nått akut för jag vågar inte öppna vissa dörrar även om jag borde det. Hoppas ditt samtal går bra idag <3

2011-07-25 @ 09:41:47
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0