lugnet.


jag har precis gjort en ocm-behandling. tänker att jag ska "chocka" min hud tre dagar i rad och sen fortsätta med kanske 1-3 gånger i veckan. jag tycker redan att det är skillnad på min hud. den är len och pormaskarna är färre än tidigare. men viktigast av allt - huden känns så ren och frisk. återfuktad på riktigt.

och tidigare så satt jag och kattkorven en stund på balkongen. solen är inte lika stark nu, så det är riktigt behagligt där ute. plus att det är skönt att försöka rensa ut alla onda tankar och bara sitta där i solen och tänka på ingenting.



nu ska jag göra mig en kopp violte och njuta. lägenheten luktar rökelser och sesamolja.
jag tror nog på lugnet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0