godnatt.


jag insåg för en liten stund sedan att jag missat att ta både morgon- och eftermiddagsmedicinen. kanske inte så konstigt att kroppen och huvudet har varit lite väl ur funktion idag. men nu ligger kvällsmedicinen plus en extra lyrica i magen. klockan 20.00 ska jag kolla en homo-dokumentär på tvåan och efter det blir det duschen och sedan sängen.

i morgon måste jag komma ihåg att ringa om klipptid. tur att en har minne som en anställd på försäkringskassan. inte. och tvätta mattor blir också morgondagens att-göra. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mariesan

Haha minne som en anställd på försäkringskassan var en bra jämförelse. Den ska jag komma ihåg^^ Dom har fan noll minne så det var bra. Men hoppas du kommer ihåg och ringa om klipp tid=) Kraaam<3

2011-07-28 @ 10:30:33
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Det känner jag igen. Skit bra med försäkringskassan... ha ha

Du bäst! Kärlek

2011-07-28 @ 11:04:14
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0