god morgon, typ.


trots höjd dos seroquel igår så kunde jag inte somna. jag låg och snurrade runt i sängen och det kröp i hela kroppen. jag läste ut den bra boken (norrlands svårmod av therése söderlind - och den rekommenderas) och sen var det bara att ligga och vänta på sömnen. vet inte riktigt när jag somnade.

men hurra, jag vaknade inte förrän 07.30 i morse. inte klockan 04.00 som tidigare. så en kan ju hoppas på att seroquel faktiskt hjälper mig med sömnen och att det är en medicin som jag kan behålla. för jag orkar inte hålla på att byta mediciner hela tiden. det är förfärligt faktiskt. alla insättningssymtom som en plågar sig igenom - och sen kommer utsättningssymtomen när en måste sluta för att testa en ny medicin. för att inte tala om alla jävla biverkningar. hua.

jag har ätit min frukostgröt (havregrynsgröt med röda bär och pumpakärnor, smarrigt) och morgonmedicinerna ligger i magen. så nu är det bara kaffet som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0