g3-hysteri.


puh. tröttheten kom och stannade.

har varit hos moster idag och fikat. och sen kom mamma direkt från loppis och hade hittat en hel del my little ponys till mig. fem g3-ponys och ett g3-playset. yey.
jag har tryckt ihop alla ponies på mina två ponyhyllor och det är jävligt proppfullt nu. jag behöver verkligen köpa en sådan där inglasad bokhylla från ikea. de är perfekta som ponyhyllor. för så som de står nu - så ser en knappt hälften av alla ponys och det är lite tråkigt.

nu ska jag göra mig en kopp koffeinfritt kaffe och ta en cigarett på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Är det en Billy-hylla med dörrar som du tänker på? Isf kanske vi har en till dig... :)

2011-07-17 @ 01:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0