det kanske tar emot, men vi hör ihop.


och det var värst vad den här dagen sniglar sig fram.
men jag har åtminstone diskat nästan hela monsterdisken. var utan varmvatten hela dagen igår - så det har blivit en hel del disk. men nu är det bara muggar, koppar och glas kvar.

försöker finna ro till att läsa. men det är den där rastlösa ångesten som fäller mig hela tiden.
har inget fokus överhuvudtaget. så det är ingen idé att försöka med en film heller. det får helt enkelt bli soffan och datorn. och äckelångesten. att han inte kan låta mig vara ifred.

och veronica maggio på högsta. jag tänker inte ens klä på mig idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag började med en bok för 2 veckor sen men jag klarar inte att läsa-det är omöjligt

kram

2011-07-04 @ 14:14:06
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0