bitterheten.


och då var tvätten tvättad. känns jätteskönt att få det gjort - det var en hel del tvätt faktiskt. och jag blir så lugn när jag har något att sysselsätta mig med. ett stort plus.
jag har bäddat med rena sängkläder och ser fram emot att krypa ner nyduschad senare ikväll, tillsammans med snuset, kattkorven och korsordet.

men klockan är bara 18.00. suck. alltså några timmar kvar som jag ska ta mig igenom.
jag har precis ätit lite och funderar på en koffeinfri kaffe och korsord på balkongen. men hur mycket jag än hoppas och vill - så går det inte att lura ångesten och så lätt. den gör mig rastlös och då har jag ingen ro till att slappna av. vilket betyder att jag klarar av att lösa korsord i femton sekunder ungefär. och det gör mig bitter.

men - den ångestfyllda bitterfittan ska åtminstone ta en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Återigen gör du mig sugen på snus. Jag ska köpa en i morgon, men inga cigg ska köpas

Du får mig att längta efter eget boende med. - kunna dricka kaffe när helst man vill..



Sen ångest. hur i hela helvetet ska man kunna lura den..

2011-07-12 @ 18:27:49
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0