11.24


när jag vaknade i morse så var ryggen smärtfri, helt underbart. men för kanske en timme sedan så small det till igen och nu kan jag knappt stå upprätt. fan. och jag vet ju sedan innan att min rygg är väldigt kass - så det kommer inte som en chock att den lägger av ibland. jag önskar väl kanske att jag vore bättre på att träna ryggen så som jag bör.

och jag har jättesvårt att vakna till idag. har drömt äckliga drömmar om nakna gubbar och deras giriga händer nästan hela natten. och det är inte det lättaste att skaka av sig sådana drömmar. de sitter fast som med klister.

mamman fyller år idag - så det blir kalas. och fram tills dess ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får ge din mamma en grattis kram!

Och tacka henne för att hon fått en sån underbar dotter som Dig!

2011-07-21 @ 12:10:31
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0