trivsam förkylning.


börjar landa i tempot som förkylningen tvingar in mig i. tycker det är ganska skönt att sova någon timme i taget, lite som katten.
förutom att sirikatten löper, så har vi det fint tillsammans. det var ett tag sen jag var hemma så här mycket. i sträck alltså. har ju knappt varit utanför dörren, har kollat posten - men det är väl det enda.

jag vet att jag borde äta, men det är jättesvårt. har dålig aptit som det är, förkyld eller inte. men vatten dricker jag i mängder. och har väl ätit ungefär tusen apelsiner.
jag gör så gott jag kan.

är lite deppig över att jag kanske är för sjuk för att kunna åka in till psykologen på fredag. men jag hoppas på friskheten. det har varit långt juluppehåll och det har hänt miljoner saker som jag behöver få ut ur systemet. så många kvävda känslor och fasthäftade intryck som inte lämnar mig ifred.
jag håller tummar, tassar och tår för att psykologbesöket blir av.

nu blir det att rota reda på en varm kofta och göra ännu en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0