sömniga dagar.


jag har tappat all energi. jag bara sover och sover. idag fick jag tvinga mig själv upp ur sängen klockan 15.00. det var plågsamt.
och jag förstår inte varför jag blivit så här. jag som hade fått bra sovrutiner. jävla skit.

så jag har gjort absolut ingenting de två senaste dagarna. slitit på lakanen är väl det enda.
men jag hoppas verkligen att det vänder snart. det påverkar ju alla mina andra rutiner. som idag t.e.x; jag orkade inte gå ner till hälsocentralen och ta min antabus. vilket jag ska göra.

men jag ska bara vara snäll mot mig själv hela helgen. lyssna på vad kroppen och huvudet säger. och så får vi alla hoppas på att det vänder till det bättre.
och något som verkligen gjorde mig på bättre humör idag, det var den här fina julklappen som jag hittade i brevlådan;



tack så himla mycket ulrika. de är så himla fina. och DU är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0