slaskskriv.


drömde även denna natt att jag var inlagd igen. med mig hade jag hela samlingen och jag försökte få plats med den i ett litet skåp som jag stulit från en annan patient.
jag älskar mina drömmar. det är så fint att analysera, bearbeta och tänka på drömmen dagen efter. de betyder ju verkligen allt och ingenting.

diskberget är äntligen diskat. jag dragit med i flera dagar nu.
inte så att jag har något emot att diska - det har liksom bara inte blivit av.
så nu tänker jag ha semester hela kvällen. ska sätta igång med skrivandet och sen ska jag lägga mig i soffan med boken.

jag har lyft några decimeter från marken och det märks. tankarna är mycket lättare och det är ingenting som river inuti. det har varit en ordentlig karuselltur och nu är det skönt att den börjar stanna.
det är så mycket jag vill göra; jag ska börja måla igen. jag tänker att jag ska göra det hela tiden - men gör det inte. men nu ska det bli ändring på det.


inlägget är lite virrigt och mest nonsens. men det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0