en cykeltur på gymmet.


nu är det gymmet som gäller.
var där idag tillsammans med nicole. ungefär trettio minuter på cykeln. jag är stolt över mig själv.
jag tog mig dit och jag gick in för det - utan att gå ut för hårt nu i början.
har gått runt nästan hela dagen i mina svettiga träningskläder - och som jag har njutit. mmm.

först nu tog jag en dusch. saknar svetten redan.

annars har jag tankarna på andra bra saker; klippa håret, alla min olästa böcker, sirikatten, kärlekarna... kaffe och mitt snus.
jag känner mig ganska redo att leva.

Kommentarer
Postat av: Josefine R



Fan... jag måste också komma igång med träning. Ett helt årskort har jag betalat för 2010 utan att träna en enda gång. Piiinsamt. 2011 måste jag träna in det. Puh. >.<

2011-01-03 @ 21:57:03
Postat av: Ulrika

Underbart!

2011-01-03 @ 22:05:21
Postat av: Maria



Då kör vi då, fast på olika håll :) min tanke är också att köra igång nu, fixa gymkort via jobbet och kanske börja simma igen. GO OSS! :)

2011-01-04 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0