och det var den måndagen.


tog precis en lång och varm dusch för att försöka få ryggen på bättre humör. det funkade faktiskt ganska bra.
ryggen la av när jag var nere i förrådet och flyttade en hel del kartonger - från ett förråd till ett annat. egentligen skulle pappa ha hjälpt mig. men jag var så rastlös, så jag orkade inte vänta på honom.
och det gick snabbare än vad jag trodde. ett stort plus.

men jag måste ta en dag och gå igenom alla mina kartonger nere i förrådet. är nog en massa saker där som kan skippas vidare till second hand och till vänner och familj.
ska tvätta imorgon, så då är jag ändå där nere och springer. funderar på att ta tag i det redan imorgon. men jag får se hur ryggen mår och om jag överhuvudtaget har någon lust till det.

och imorgon måste jag även komma ihåg att ringa om avloppet under badkaret (det är stopp = en massa vatten på golvet varje gång jag badar/duschar), klipptid och veterinären.
har lagt in påminnelse i telefonen - annars kommer det stå helt still imorgon. jag glömmer så lätt. har faktiskt ett skitkasst minne - helt fucked up!
och så ska rebecka från öppenpsyk ringa och prata med mig om mina biverkningar av medicinerna.

har flyttat med mig datorn till soffan.
en kopp kaffe till och sen fortsätta att göra ingenting invirad i stora mjuka filten.
godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0