nu jävlar.


jag måste bryta den här cirkeln jag befinner mig i. jag inser ju att jag inte kan spendera resten av mitt liv instängd här i lägenheten. men det finns inget där utanför som lockar något vidare värst.
och det är inte fantastiskt att känna så direkt.
missförstå mig rätt; jag älskar och saknar mina vänner. men jag mår absolut inte dåligt av att bara vara här hemma. det är skönt att bara stänga till och låtsas som ingenting. jag behöver inte utmana mig själv och inte behöver jag ta tag i måendet heller.
här hemma står allting stilla och jag väljer själv vad och vilka jag släpper in. och resten av tiden spenderar jag i trygga bubblan. det är ju asskönt.
men jag vet och jag förstår att jag måste utsätta mig för risker och att jag måste utmana mig själv.

så från och med i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra jobbat! Älskar hur du vänder det som är jobbigt till positivt <3 jag blir så inspirerad av dig! Kramis

2011-02-28 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0