mängder av ingenting.


mina dagar flyter ihop och idag kunde det lika gärna ha varit torsdag. fast ändå inte.
lägenheten är städad och disken är diskad. har visserligen gått i pyjamasen hela dagen - men det kunde lika gärna ha varit myskläder. så skit i det.

har tusen koppar kaffe i kroppen. men känner mig inte alls stirrig. känner mig snarare låg.
av någon anledning. vill inte försöka förstå mig på varför det är så idag. det är så mycket under ytan som river. jag lämnar det där. inte idag.

tecknade lite idag. för första gången på evigheter. vilken fantastisk känsla det var. kom faktiskt så långt att jag började måla också.
trots att sirikatten envisades med att bita på pennor, penslar och doppa nosen i färgen - så var det fint att ha henne som sällskap. hon satt på skrivbordet och tittade så intresserat.
hoppas att suget håller i sig. jag älskar ju att skapa.

nu ännu en kopp kaffe och så ska kvällsmedicinen tas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0