jag hjärta tvättstugan.


har sovit jätteoroligt hela natten. lyckades inte komma till ro riktigt.
och har drömt en massa massa massa. alltifrån förlossning till kärlek till jakt.
vaknade klockan 04.00 och var väl vaken i drygt en timme innan jag kunde somna om igen. låg och läste och drack en kopp koffeinfritt kaffe.

sen vaknade jag vid klockan 10.00 igen och gick upp.

om en timme börjar jag tvätta. känns skönt - både att få all tvätt tvättad, men också för att jag gillar att tvätta. det är så avkopplande.
och jag har ringt om klipptid och fixat en felanmälan om avloppet under badkaret. tyvärr vaknade jag för sent och kunde inte ringa veterinären.
men jag gör ett nytt försök i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0