holy sunday.


puh. det är så mycket extrajobb med en katt som löper. hon småskvätter lite överallt. så det blir en hel del torka golv och tvätta mattor. men jag orkar inte ens skälla på henne - det är faktiskt inte hennes fel. och det vet jag mycket väl.
men ändå frustrerande med allt löpkiss - det erkänner jag. så i morgon ringer jag veterinären.



tog mina kvälls- och nattmediciner efter klockan 23.00 igår - så jag var lagom seg i morse. låg kvar länge i sängen och varvade som vanligt mellan boken och korsordstidningen.
men nu är jag uppe. eller ja, har varit uppe ett bra tag.

har skurat en matta, torkat hallgolvet och äntligen tagit tag i disken.
så nu blir det soffan - invirad i filten och med en varm kopp kaffe. ska inte göra ett skit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0