grattis till mig och tack the body shop.


denna dagen gick så fort. har knappt varit hemma något alls idag. jag har trotsat snöblåsten och gått till moster och prinsarna i två omgångar. nu är det ju inte direkt så långt att gå - typ tre minuter. men ändå. tre minuter kan gott och väl räcka för att bli bortblåst.

har haft en upp-och-ner-dag. en jävla massa svängar. men jag klarade mig. och att jag vann ett läppbalsam från the body shop peppade mig ju rätt rejält. det är de små sakerna som gör det. och all tid som jag spenderat med pojkarna idag. guld.

tog ett långt och varmt bad tidigare ikväll. med mig hade jag boken och på badkarskanten satt min livskamrat sirikatten. hon tröttnar aldrig på att sällskapa när jag badar. katten är vattentokig. och skum är tydligen asroligt att doppa tassarna i.
min lilla skrutt - som fyller ett år den 16 februari.

nu är jag trött. alldeles lagom trött. jag känner på mig att jag kommer kunna somna utan problem, samtidigt som jag är pigg nog att vara uppe en stund till.
får bli lite tv och lite dator. katten har gått och lagt sig under sängen - men en kan ju alltid hoppas på att hon vill komma hit till soffan och mysa lite.

och hurra egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0