...


ingen psykolog idag. så min dosett fick jag hämta på psyk.rehab här i hultsfred. pappa körde mig fram och tillbaka, inte alls särskilt sugen på att promenera i slasket. plus att jag vägrar ha på mig något annat på fötterna än mina vårskor. hm.
stötte på psykopatgrannen i trapphuset. ursäkta mig - men han är grovt patetisk. jag skrattar ofta åt honom. det är vi många som gör.

vad dagen kommer att bjuda på har jag ingen aning om. men jag tänker iaf starta den här i soffan - med kaffet och snuset. och sen ska jag läsa i min fantastiska bok (hon går genom tavlan, ut ur bilden av johanna nilsson). jag är så trött när jag lägger mig på kvällarna, så jag hinner aldrig läsa så mycket som jag vill. och den är ju så bra!

underbara fredag. det ska jag fira med kaffe och en cigarett på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0