det blåser storm.


hemma igen efter en sväng hemma hos föräldrarna.
lämnade en tidning till mamma och med mig hem fick jag en krukväxt, lite sallad, en burk sill och ett wienerbröd. det är nästintill omöjligt att komma därifrån utan någonting med sig.
oftast blir det krukväxter. i love it! börjar iofs få ont om plats nu - men spela roll, komsi komsi krukväxterna.



avskyr vädret. det blåser fan och nu regnade det också. hua.
jag vill ha vår. varma soldagar och vårblommor i gräset. och jag är trött på mörkret nu. jag behöver längre dagar och kortare nätter. nu tack.
även om jag i regel drabbas av sommardepression istället för höstdepression - så välkomnar jag vår och sommar med öppna armar.
saknar fräknarna och lukten av solhud. och - sommaren 2010 badade inte jag en endaste gång. det är ju inte riktigt klokt. jag som älskar att bada. förbannade kaossommar.

och - fick mitt paket från strumpswapen idag också. så nu är jag fyra par strumpor rikare. yey.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Håller med dej till 100, vår och sommar nu tack! Tänk vad underbart att gå omkring i "lätta" kläder utan att frysa :) Och slippa halka omkring o bli genomblöt om fötterna så fort man går ut... och att se sol o ljuuuus, mmmh!

2011-02-01 @ 20:43:03
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0