de gyllene hästskorna.


dagen började långsamt.
men sen blev det mycket på en gång. först cykla hem till mamma med pengar - så att hon kunde handla åt mig på willys. och så fick jag två böcker av sara stridsberg av henne.
efter det cyklade jag vidare hem till nicole och frank.
där blev det kaffe och kokosboll vid köksbordet. en massa prat, skratt och flams. fantastisk vän jag har.
sen förflyttade vi oss till den gigantiska sängen. frank följde med - han låg och trängdes. och det var sjukt mysigt att ligga där med mina två favoriter.
kvällens film var en av mina mlp-vhs:er. eftersom jag inte har någon vhs-spelare, så sa nicole att jag kunde ta med mig en film till henne och så kunde vi kolla tillsammans.
även om jag verkligen är en sann mlp-nörd, så är faktiskt filmerna skitkassa. handling, ord och deras miner - argh. men samtidigt så himla fina och nostalgiska. och det är faktiskt kul att se på filmerna och veta vad alla heter. mina fina ponnys.



nu är jag hemma. sitter skönt i soffan med både tv och dator påslagna.
katten lever rövare och allt känns som vanligt. mitt fina och trygga hem.

Kommentarer
Postat av: Nicole

fina du! älskar dig. Frank hälsar att han älskar dig oxå. vilket du kanske märkte av alla pussar du fick av honom förut ^^

2011-02-08 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0