cardamom.


idag ska bli en bra dag. det är bara så. inga undantag.

förutom svårigheter att vakna till och ett sms från psykopatgrannen - så har dagen börjat bra.
dagens första kaffe smakade kardemumma. mmm.
och sen var jag nere och kollade posten. och vem hittade jag inte i lådan - jo, baby honeyberry. hon är finare än vad jag trodde. lite skav på nds-symbolen. men jag är inte så petig faktiskt. och så är hon helrosa. fina grejer.
så nu väntar jag "bara" på två till ponies och ett läppglans. älskar att få paket.
för att inte tala om att få handskrivna brev! (hint hint.)

sirikatten har lugnat ner sig några snäpp nu. innan hade hon verkligen ett tokryck som höll i sig länge. nu hoppade hon precis upp i sängen och la sig. för att sova får vi hoppas.
edit: hon kom hit istället. och la sig på skrivbordet, mellan mig och datorn. gosekatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0