re:


Anonym om re:

Hej, tack för svaret. Jovisst känner jag till dig på håll. Vet att du kallat dig E tidigare, jag undrar fortfarande vilket namn du är "döpt" till (om du är döpt, och dopet är ju bara en kristen ritual.), alltså vilket namn dina föräldrar bestämde att du skulle ha. Har du bytt namn? Jag är bara nyfiken, menar inget illa. Minns att du var så himla söt i högstadiet, med ditt svarta hår. Du såg så snäll ut alltid - men jag vågade inte ta reda på om du var det... ;)



det stämmer. jag har bytt tilltalsnamn. från e till jackie. och det var några år sedan jag bytte. men jackie är det namn som står på mitt id-kort nuförtiden.

haha. oj. jo. nog var (och är) jag snäll. och nyfiken. nu undrar jag självklart vem du är. ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0