pocketpyssel.


och alla mina drygt tvåhundra pocketböcker (som tidigare stod i bokstavsordning) står nu ordnade efter färg i bokhyllorna. när en är rastlös så är det en lagom sysselsättning.

arrangerade även om mina my little ponys som står ovanpå böckerna. men eftersom jag regelbundet köper "nya" (köper mest böcker på second hand) böcker så kommer det bli ett helvete varje gång de ska ställas i bokhyllan. då måste en flytta alla böcker en för en. 

men nu; göra ännu mer kaffe och ta en välförtjänt cigarett på den vintersoliga balkongen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar jag hade tålamod att sitta och läsa en bok... Jag saknar läsandet, men jag får typ myrkryp i hela kroppen efter bara nån minut och minsta ljud gör att jag tappar koncentrationen..

2011-12-31 @ 14:30:53
URL: http://missmanic.se
Postat av: moster A

önskar att se din bokhylla.jag tycker det är så fint när böckerna stå i regnsbågerad kram

2011-12-31 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0