ops.


mitt i allt kom jag på att jag ville byta soffbord. bort med den otympliga klossen och in med två mindre bord. men när jag hämtade borden i förrådet envisades jag med att bära dem båda två samtidigt. vilket resulterade i att jag tappade det lilla runda bordet. tre ben och några träbitar flög hejvilt i trapphuset. suck.

men jag plockade fram spiklådan och hammaren och nu är bordet helt och fint. bordet hade mamma när hon var ung. och jag har haft det i min ägo sedan jag flyttade hemifrån direkt efter gymnasiet. aldrig att jag slänger det bara för att det går sönder litegrann liksom. 

och jag har varit på willys och handlat. mest handlade jag underliga saker. fågelmat, frukt och mjölk. så jag har fortfarande inte någon direkt mat hemma. men frukt är gott. och kaffe plus snus. köpte hårfärg också. så om jag orkar ska jag klippa mig och färga håret ikväll.

i morgon blir det julfika här hemma tillsammans med josefine, maria och therese. hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0