när dammet är dammigt.


och när jag kom hem så tog jag tag i städningen.
nu är här rent och det luktar såpa i badrummet. visserligen kom jag för sent till social-
träningsgruppen
- men jag hann med en fika med gruppen. jag fikade något så lyxigt och gott som en saffranssemla. och sedan traskade jag och anna runt på stan och flamsade. anna var snäll och förklarade för mig att det var en mössa jag höll i på h&m. visserligen frågade jag vad det var - men jag undrade mer vilket djur mössan skulle föreställa. fina anna. 

kvällen tänker jag spendera tillsammans med älskade katten här hemma i tryggheten. dricka kaffe och göra pannkakor till kvällsmat. vardagslyx är underskattat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha....jag kommer aldrig kunna släppa att jag sa att det var en mössa när det var vilket djur du undra över. Hahaha!!! Jag är såååå smart :P KRAM PÅ Dà

2011-12-02 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0