att vinna ork.


åhå. ingenting lugnar ner sig. ångesten har separationsångest.

jag tänker ännu en kopp kaffe och en cigarett på balkongen. sedan sortera smutstvätten och hoppas på att det finns någon ledig tvättid i morgon. jag har psykolog på tisdag och social-
träningsgruppen på onsdag.
alltså måste jag verkligen tvätta i morgon.

senare idag blir det middag hos föräldrarna. och innan dess; försöka skaka av mig ångesten och självskadeimpulserna. ofta lättare sagt än gjort. men den här gången ska jag vinna.

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Sv: Bra att du har det, det behövs :)



Jo, det blev ändring på medicinering, men har inte börjat med den än ... och vet inte när som det verkar vara lite problem kring det.



Å nej, du har också svårt med självskadeimpulser nu ...?

Du är du inte ensam om det, hoppas du vinner.

2011-12-18 @ 16:38:40
URL: http://vanjavit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0