19.50


när jag klev av bussen snurrade allting och jag kunde inte sluta skaka. jag fick snällt ringa pappa och be honom hämta mig med bilen. sömnlösheten börjar visa sig ordentligt. och stressen, ångesten och tårarna. komiskt att gå in i väggen när en är sjukskriven.

och jag har inte psykolog förrän på måndag. orka. jag orkar ingenting längre. tack.

i lick the gun when i'm done
'cause i know that revenge is sweet
so sweet

och dagens finaste måste vara julkortet jag hittade i brevlådan. från min framtida fru fian. men säg ingenting till henne. för det är en hemlighet än så länge. ge det trettio år.

Kommentarer
Postat av: fia.

Finjackien! Två tossiga tanter i en koja ute i skogen som skjuter folk i stjärten med bössa om de vågar sig nära! <3

2011-12-08 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0