14.41


jag har åtminstone dammsugit lägenheten. men mer än så blir det nog inte idag. det skulle möjligtvis vara att ta tag i disken. senare ikväll då förstås. och ingen mjölk. jag klarar inte av att gå hemifrån. det går bara inte. jag får dricka vatten och hoppas på att huvudvärken uteblir. 

och inget besked från försäkringskassan. jag tror inte att de som jobbar på det stället förstår hur ångestframkallande det är att vänta. vänta vänta vänta. och att behöva låna pengar till något så simpelt som mjölk. någonting säger mig att pengarna inte kommer dyka upp förrän efter nyår. och då måste jag ringa hyresvärden och be om att få skjuta på hyran. mer ångest.

Kommentarer
Postat av: S.

Du får skicka detaljerna, finjackien! ^^ Jag tror jag vet vem det är, och jag vill ha roligt, mycket roligt! Roligt kan man ha även utan korrekt IP- ÅHÅJ. <3 We are anonymous!

2011-12-27 @ 19:52:50
Postat av: Maria

Du din fege, anonyma idiot!! STÅ FÖR DINA ÅSIKTER!!!

2011-12-27 @ 20:12:36
URL: http://missmanic.se
Postat av: Maria

Nej du, jag skulle inte tro det, men till skillnad från dig så står jag för vem jag är.

Och för Jackies skull så droppar jag denna diskussion här och nu

2011-12-28 @ 16:16:15
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0