04.20


i dag kan jag ångra gårdagens psykpryt. men det är svårt att hantera dagarna utan sömn i systemet. det gör vem som helst koko.

skulle hämta ut mina seroquel depot igår. men de fanns inte inne på apoteket plus att deras datasystem var fucked. jag kollar apoteketet i västervik idag och om de inte skulle finnas på lager där - så har de på apoteket här beställt hem. alltid lika frustrerande att behöva vänta på mediciner. zopiklon hade de hemma och de hämtade jag ut. men skulle väl överdriva rejält om jag skulle påstå att de hjälpte mig med sömnen. de ger mest en äcklig smak i svalget.

älskade trygga sirikatten har fått lite godis och jag dricker mitt goda kaffe. ingen god morgon.

Kommentarer
Postat av: ninja

uscha jaa för den eftersmaken 9:

2011-12-09 @ 09:51:02
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0