the body shop.


jag köpte nya hårvårdsprodukter från the body shop igår. det blev shampoo, balsam och hårinpackning ur deras rainforest radiance-serie (för färgat hår). jag har tidigare kört med produkter från lush, men jag är inte riktigt nöjd med deras shampookakor, eftersom det inte finns några speciellt för färgat hår. så nu tänker jag testa de här produkterna istället.


jag har sedan innan deras coconut lipbutter och duo body butter sweet pea. och de produkterna är jag väldigt nöjd med. och jag betalar gärna lite mer - när jag vet att det är produkter som är miljövänliga/hudvänliga och the body shop gör även ett viktigt arbete för att stoppa trafficking. och det är viktigt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0