städa, skura, diska, tvätta.


det blev en städdag idag. och det är alltid lika skönt att få det gjort, plus att det håller tankarna i styr. än så länge har jag bara dammsugit. men innan det är dags för att tvätta, klockan 15.00, så ska jag skura badrummet, byta med rena sänglakan och diska.
och när tvättandet är färdigt så tänker jag bara ta det lugnt. försöka att varva ner så att jag kanske den här natten får sova någonting - åtminstone få några timmar lugn sömn.

kanske ska jag sätta igång med nästa customprojekt. det passar en regnig dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hoppas att du kan få sova underbart i natt Jacki!



Kramar

2011-08-25 @ 22:05:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0