snart dags för kalas.


nu är jag nyduschad och insmord (underbara duo body butter sweet pea från the body shop) och funderar på att göra en kaffe. kanske sitta en stund på balkongen. för klockan 16.00 är det födelsedagsfirande hos storasyster och det vore skönt att varva ner innan. det är inte så att jag far illa av sociala sammanhang - det är bara det att jag lätt tappar fokus och blir stressad bland folk. men om jag bara ser till att ta lite luft emellanåt, så brukar det gå galant.

ska försöka diska innan det är dags att gå hemifrån också. men det tar inga tider.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ville bara säga att du betyder otroligt viktig för mig. Din blogg

är underbar och du är ännu mer underbar. Det känns som att jag känner dig. Du är en av de finaste människorna jag mött (nja inte mött så men ändå.

Kärlek

2011-08-06 @ 18:43:35
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0