om sirikatten själv får välja.


jag hittade motivationen och tänkte fortsätta med att rehaira en my little pony. men sirikatten kom och la sig på hår, nålar, sax och pony - så det får bli en annan gång. jag har tidigare idag satt fast en svans och målat ett motiv på höften. en custom jag är nöjd med - både med motivet och färgerna. och - ni får se en bild först när den är färdig. vilket verkar ta ett tag om sirikatten får bestämma.

det var några timmar sen jag drack kaffe. så det är vad jag tänker göra.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha naw, klockren bild!

2011-08-15 @ 16:26:32
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Lo

Samma här, älskar kaffe. Blir totalt låg och ur fokus utan det.Det är en bra drog.

2011-08-15 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0