och det var den tisdagen.


jag har ingen anledning att vänta. jag tänker inte vänta. bara så att du vet.

annars har jag precis duschat. jag tänkte att det kanske kunde få ångestkroppen att slappna av litegrann. jag skulle verkligen behöva sova den här natten. åtminstone bara några timmar i sträck - det räcker så. bara jag slipper vakna titt som tätt och sen inte kunna somna om. framåt morgonen ger jag upp och hela dagen fortsätter som i en dimma.

jag ska träffa arbetsterapeuten (för att testa boll- och kedjetäcke) i morgon. det blir mycket bussåkande, men det är inget jag far illa av. jag tycker att det är skönt att åka buss. lyssna på musik och sväva i väg bland de gränslösa dagdrömmarna.

och till er som är religiösa; kan ni be gud att ordna så att the body shop öppnar en webshop.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det vore en bra bön... tyvärr har jag lagt ner det projektet ;-)

Men dumt att de inte har det, när man kan beställa över nätet på deras engelska sida..

Dumma Sverige

2011-08-30 @ 23:01:46
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: moster A

ok ska försöka. Annars ber jag nog om lite viktigare saker. ps kan du inte prata med dom själv ? bara ett förslag puss

2011-09-01 @ 09:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0