hur kunde det ske.


ångest är meningslöst. och när han närmar sig gömmer jag mig i den mjuka kattpälsen.
dagen började alldeles för tidigt och jag har ingen ork över till tankarna. på gott och ont.

jag ser fram emot loppisbesök och jag hetsdricker mitt kaffe. kanske blir det bra ändå.
om en dröm är en dröm är en dröm är jag helt jävla misslyckad.

en dag ska ni få veta vad som hände den där dagen då gullvivorna sken i gräset.
då lämnar jag över allt och jag litar på att ni bränner skiten och glömmer. tillsammans.

en till kopp kaffe och kanske försvinner hans händer från min kropp.
jag går vilse när jag försöker undvika hans smutsiga och giriga kuk. hur kunde det ske.

Kommentarer
Postat av: Enbent drottning

Ryser i hela kroppen.. fruktansvart starkt skrivet. varme 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0