fuck you ångestmonster.


och jag gjorde det. jag tog mig igenom hela kalaset utan någon krampångest. jag bad storasyster om en handduk att sitta på i gräset - och så satt jag där på egen hand med mina cigaretter. och sen flyttade kalaset till mig och gräset och det var faktiskt fint.
och blev något jobbigt så gick jag åt sidan en stund och bara andades. sen kunde jag delta mer aktivt i kalaset en stund och sen kanske smita iväg och röka.

nu är jag hemma. jag är så fasligt trött efter nattens sömnkaos. tänker sitta här i soffan en stund till och varva ner. för nog spinner tankarna i hög hastighet och nerverna är på spänn. men jag kan klara av det här. och viktigast av allt; jag vill klara av det här.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Wow, BRA!!!! du klarade det...ångestmonstret ska INTE besegra dig.



Du kan, du vill och det är BRA!!!



Hejjar på dig ♥

2011-08-06 @ 22:40:14
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart du fixar det!! Du kan faktiskt allting. (Allting utom slalom)

Ja, en smula Lotta-skadad :-)

2011-08-06 @ 22:56:19
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Josefine R

Yeah fuck you! ♥

Alltså inte du... hehe...

2011-08-07 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0