we are.


och idag är allt så jävla tufft. och det har varit ännu en meningslös natt.
när jag väl har sovit - så har jag bara drömt otäcka drömmar. om allt det förbjudna och om vänner som trycker ner mig. så svårt att bara vips vakna och skaka av sig sådana drömmar. de kommer antagligen sitta kvar hela dagen.
har varit vaken sen klockan 05.00 - bara legat i sängen och läst. men så tog jag tag i mitt liv och förflyttade mig till soffan. här sitter jag och funderar på ännu en kopp kaffe.

jag har världens bästa katt och idag ska jag på kalas.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är så himla svårt att skaka av sig. Kaffe och snus lindrar dock mycket;) Massa kärlek!

2011-04-06 @ 14:03:14
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0