sweet dreams.


huh. somnade om en stund och sov kanske två timmar. underbart.
men självklart så drömde jag helt koko och känner mig helt störd i huvudet just nu. jag drömde bl.a. att jag befann mig i min exflickväns rum i nyköping och att mamma ringde och sa att jag skulle komma ner. pappa hade fixat en bil som jag skulle gilla. jag kikade ut genom fönstret för att se om de redan var där nedanför - och där nere ser jag en bil med öppet tak och den är skitstor. fanns säkert säten för minst femton personer.
och självklart kom jag aldrig iväg. utan hela tiden var det något som kom i vägen. jag försökte ringa mamma och säga att de skulle vänta. men fick inte telefonen att fungera.
och när jag väl öppnade ytterdörren så var det som om att komma ut genom mina föräldrars ytterdörr - fast alla träd och gräsmattor o.s.v. var gjorda av blod.

härlig dröm verkligen. den innehöll en massa annat skumt också - bl.a. var jag tonåring och åkte runt i kalmar för att leta efter en påhittad fest. och så drömde jag att jag hittade hundratals med snusdosor under min exflickväns säng. puh. nu vill jag aldrig mer sova. känner mig helt fucked i skallen.

men jag ringde åtminstone hälsocentralen för att boka en läkartid angående mina problem med kramper. fick en tid den 26e och jag hoppas på att jag inte blir hemskickad utan vare sig svar eller förklaringar. vilket tyvärr händer rätt ofta.
nu väntar jag på att lush ska ringa och sen får jag väl ta tag i mitt liv - borde väl åtminstone ta på mig ett par byxor. och göra en kopp med starkt kaffe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka drömmar... Jag drömde något sjukt, vet inte om du läst men

jag tror att jag bloggat om det.

Kram fina du <3

2011-04-20 @ 12:46:08
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Åh.. Jag känner med dig. Dessa drömmar kan lätt bli för mycket usch.

Styrkekramar <3

2011-04-20 @ 15:43:32
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0