skrämmande morgondag.


tänkte att ett varmt bad nog skulle skrämma bort ångesttrollen. men icke. hade inte ro att ligga kvar - trots miljoner bubblor och en sirikatt på badkarskanten. nu känner jag mig ännu mer orolig och täckt av ångest. jag förstår inte. ingen ordning alls - jag står mest och gapar som ett fån. meningslöst. och de självdestruktiva trollen skriker och river inuti. men - har åtminstone nytvättat hår och demon in the dark luktar bäst (näst efter sirikatten).

funderar mycket på morgondagen. jag oroar mig. en påskmiddag med familj plus främmande människor skrämmer mer än lockar. jag är inte bra på sånt där. det skaver mest och jag får fetångest och vill bara hem. ligga under täcket och blunda hårt. gah. förbannade sjukhet som bor i min kropp. men jag ska försöka tänka i färger och peppa peppa peppa. så får vi helt enkelt se hur jag mår i morgon. jag menar - mirakel sker varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0