ska jag tacka dig. eller avsky dig.


en kopp kaffe och smutsigt hår. får bli en dusch innan promenaden med nicole och frank. eller om jag tar en dusch efteråt. jag vet inte. orkar inte fungera idag. har inte den energin överhuvutaget. men senast i morgon klockan 12.00 ska jag ha duschat iaf. så mycket kan jag lova.
som vanligt så är det fint väder ute och även idag provocerar det mig. jag gnäller inte - men jag orkar inte vara utomhus. inte tillsammans med den här kroppen. jag är absolut inte bra på matte - men min kropp och varmt väder är sannerligen något som inte går ihop. så det så.

annars - jo. som vanligt. och nej, egentligen är jag inte alls bitter idag. det bara blev så när jag satte mig för att skriva lite. sirikatten är en fining och jag har lugn i armar och ben. inga självskadetankar på hela dagen. egentligen är jag nog bara trött.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag känner igen vårklädesångest! Men du! Bara stråla!

2011-04-25 @ 22:13:02
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0