sirikatten - min gud.


hej och hå. här blir det tusen inlägg efter varandra. men det kan inte hjälpas.
jag vaknade jag 08.00 av att sirikatten satt och pep i sängen. hon tyckte minsann att jag skulle vakna - och kela med henne. och eftersom hennes ord är min lag - så snurrade jag runt och så låg vi där i kanske en timme och bara kelade. hon är så himla gosig. och bestämd.
sen upp och göra kaffe. och nog kände jag mig rätt så pigg. skönt att komma upp tidigt ibland.

jag sitter fortfarande i soffan. har kollat på days of our lives (guilty pleasure) och druckit mitt kaffe. har precis gjort en kopp till och ska ut på balkongen och ta en cigg (ja, jag röker igen). sen får jag väl ta tag i att klä på mig. ska träffa nicole och frank sen. promenera lite och ta en kaffe i solen.

jag tror på den här dagen. trots iskall ångest och självskadetankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0