myror innanför huden.


har drabbats av myrkrypningar i benen igen. minns att jag hade det hela tiden då jag åt cymbalta. varför det har kommit tillbaka nu har jag ingen aning om. men det är så förbannat jobbigt. får panik och kan ju absolut inte sitta still. har försökt promenera bort det - men det är ju lagom kul att vandra runt här hemma i ettan (med balkong och badkar). och så fort jag sätter mig eller lägger mig i soffan så kommer det tillbaka.
det började krypa i benen igår kväll när jag skulle försöka somna. jag hoppas innerligt att det bara är något tillfälligt och att det snart går över. 

innan sängen blir det en snabbdusch. och sen får vi hoppas på att sömnen vill komma förbi en stund. helst vill jag ju att den stannar här några timmar åtminstone. det vore fint. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0